تست تمرکز

بچه های حسابداری ورودی 88 موسسه زند شیراز

گردهمایی اینترنتی همکلاسی های سابق

 
 
"لطفا بدون تقلب رکورد خودتون رو اعلام کنید تا نابغه تمرکز کلاسمون رو معرفی کنیم"
دوستان اگر رکورد خودتون رو شکوندین نظر بذارید تا ادامه رکورد قبلیتون بنویسم.
 
 
خانم بشاورز:سلام مریم جون خیلی جالب بود.
 
سلام تهمینه جان حالا چند ثانیه نگهداشتی؟؟؟راستشو بگو
 
آقای محمدی:پس از تلاش های بی وقفه رکورد رو 8.395 شکوندم ...
 
مریم میری: من ۳۲۹/۱۰ رفتم ولی داداشم ۴۵۹/۱۷
 
خانم بشاورز:سلام من 16.391
 
آقای ساداتی:بسیار عالی 17،395 .
 
خانم گرامی:سلام زحمت كشيدم واقعا 23.595
 
مریم میری:واقعااااسحر مثل اینکه باید بیشتر تلاش کنم منتظر رکورد جدید من باشید.
 
خانم گرامی:سلام مرمرگلي
آره بخدا دقيقا ركوردم همين شد
مريم جون من كه نوشتم باهوشترين (و يه جورايي نابغه ترين)دانشجوي كلاس خودم هستم!!!!!!!!
 
مریم میری: سلام سحر جان آره فکر نکنم کسی بتونه رکورد تو و آقای محمدی رو بزنه امیدوارم که نابغه از بین خانمهای کلاس باشه. جمعه نابغه و بی نابغه معرفی میشن پس دوستان به تلاشتون ادامه بدین یک هفته فرصت دارین.رکورد جدید من ۱۵.۹۴۴
 
سحر گرامی:واااااي كه ركوردم وشكوندم اساسي 49.726!!!!!!!
 
آقای مرادی:بچه هارکورد وشکوندم بخدا022/
 
آقای محمدی:با اکسپلورر بیشتر از 10 ثانیه نمیشه رفت ولی با فایر فکس رکوردم به 17.295 هم رسید ...
 
مریم میری: که این طور منم با اکسپلورر میرم . پس دوستان لطف کنن همگی با اکسپلورر برن مخصوصا سحر خانم گرامی.
 
سحر گرامی:إه مريم جون من وتو بايد هواي همديگرو داشته باشيما!!! خوب من با فايرفكس 49 ثانيه رفتم آقاي محمدي زحمت كشيدن 17 ثانيه
پس يه كاري كنيم من با فاير فكس ركورد ميشكونم تو با اكسپلورر
مریم میری:سحر اگه می تونی با اکسپلورر هم برو تا به همه ثابت بشه نابغه خودتی
 
آقای محمدی:شما که این قدر نابغه اید یه عکس از رکورد (زمان ثبت) بگیرید و آپلود کنید تو یه سایتی ببینیم و خوشحال بشیم ...

آقای محمدی:اینم رکورد من

http://up98.org/upload/server1/01/z/2tlqnr5i7oj681xtbx2i .jpg

با یک روز تاخیر نابغه کلاس رو معرفی می کنیم اون کسی نیست جز خانم سحر گرامی



نظرات شما عزیزان:

محمدی
ساعت23:17---28 دی 1390
اینم رکورد من

http://up98.org/upload/server1/01/z/2tlqnr5i7oj681xtbx2i .jpg



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 17:25 توسط ×مریم×| |